ابزارهای اینترنتی

نوشته شده توسط:اشکان کریوند | ۲ دیدگاه

 از این برنامه ها در اداره ها برای پیغام رسانی در شبکه های محلی و اینترنت استفده می شود. Mailtonews 1.5 این برنامه یک سرویس دهنده ی پستی است که همچون سرویس دهنده ی خبری و یا گروه خبری عمل کرده و E-mail ها را کنترل می کند. Mighty Linker 1.8 این برنامه ابزار قدرتمندی برای ذخیره سازی و کار با لینک های اینترنتی است. Mobile 4 you 1.2.1.255 این برنامه ی کمکی به چک کردن و ارسال E-mail به آدرس های پستی،‌ Pagerها و تلفن های همراه می پردازد. Net Sender 3.5.6.1 این برنامه، یک برنامه کمکی کوچک و کارآمد برای پیغام رسانی در شبکه هایی است که تحت ویندوزهای NT، 2000 و یا XP اجرا می شوند. Ping Plotter 2.40 این برنامه ابزاری برای مشاهده و مقایسه ی سریع داده ها به صورت تاریخچه ای و گرافیکی است. Report Server For Win Gate 3.3 این برنامه ابزاری برای تجزیه و تحلیل فایل های گزارش در سرویس دهنده ی پروکسی Wingate می باشد. Stealth KeySPY 2.0.0 این برنامه ی خودکار برای ثبت محتواهای محرمانه، به رمز درآوری داده ها و حتی ارسال فایل های گزارش به کار می رود. URLCapture 1.3 این برنامه تمام پنجره های مرورگر را به همراه آدرس هایشن ذخیره کرده و می توان از طریق این پنجره تمام آنها را بازگرداند. همچنین این برنامه لیست آدرس های URL را باز می کند. Web Proofs 1.6.2 از طریق این برنامه می توانید عکس های خود را بر روی اینترنت قرار دهید. TuneUp Utilities 2003 این برنامه برای بهینه کردن عملکرد کامپیوتر، تصحیح اشکالات سیستم و سفارشی کردن تنظیمات آن به کار می رود. Business Card Composer با استفاده از این برنامه می توان به ایجاد و چاپ کارت های تجاری پرداخت.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۴:۳۸

    I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article
    like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made good content as you did, the internet will be
    much more useful than ever before.

  • Ameblo.jp

    Ameblo.jp

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۶:۴۲

    I leave a comment each time I especially enjoy a post on a site or if I have something to contribute to
    the discussion. It's caused by the sincerness communicated in the article
    I read. And on this article ابزارهای اینترنتی.
    I was moved enough to post a commenta response :-P I actually do have 2 questions for you
    if you don't mind. Is it simply me or does it look like
    a few of the remarks appear as if they are coming from brain dead people?
    :-P And, if you are posting at additional social sites, I'd like to keep up with
    everything fresh you have to post. Could you list all of all your social pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

آمارگیر وبلاگ