بازاریابی بین المللی

نوشته شده توسط:اشکان کریوند | ۲ دیدگاه

هدف کلی این فصل،‌ آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین‌المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک می‌کند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بین‌المللی باشد. این هدف از طریق تهیه‌کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین‌المللی می‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می‌رسد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

زبان: فارسی

 نوع فایل: PPT

تعداد صفحات: 294

حجم کتاب: 4.63مگابایت

نویسنده: دکتر میرزا حسن حسینی

 

جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

 

X

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۹:۴۶

    My brother recommended I might like this web site.
    He was entirely right. This post actually made my day.
    You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۴:۵۷:۴۷

    This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post.
    Also, I've shared your site in my social networks!

پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

آمارگیر وبلاگ